Popis kolejiště:
Jedná se o klasický námět kolejiště situovaného do IV. epochy. Průjezdná stanice na jednokolejné trati. Do ní je zaústěná vedlejší trať zakončená malou koncovou stanicí. Není zde znázorněna žádná konkrétní stanice ani výřez konkrétní krajiny. Stanice nemají ještě ani konkrétní jména. Vše se tak nějak vyvíjí postupně v rámci postupu stavby.
Cílem je ošahat si různé pracovní postupy, vyzkoušet v praxi nápady své i jiné již odzkoušené postupy jiných modelářů. Tímto jim všem děkuji za to,že jsou ochotni se podělit o své zkušenosti s jinými, díky pánové No a nakonec ježdění s mými dětmi.
Momentální stav je někde v půlce rozpracovanosti,časové možnosti jsou přece jen omezené .
Více snad bude zřejmé z fotek v galerii.
Popis konstrukce:
Celé kolejiště je umístěno na pevné dřevěné konstrukci z trámů v dětském pokoji ve výšce cca 2,1m nad podlahou. Rozměr rámu je 455x130 cm.Zadní hrana rámu je z levé strany cca o 1m kratší, takže je to takový jakýsi lichoběžník. Rám (rošt) je slepen a sešroubován z hranolů 4x2 cm s roztečí cca 50 cm. V polovině je dělený kvůli možnému stěhování. Horní strana v místě vedení tratí je polepna překližkou tl. 8 mm.
Vedení hlavní tratě je celé v jedné rovině. Stoupání jsou jen na vedlejší trati s koncovou stanicí. Celá koncová stanice je pak na samostatném odnimatelném dílu.
Použité kolejivo PECO code 100. Vyhýbky s vodivými srdcovkami, el.mag. přestavníky opět PECO. Kolejiště je ovládáno digitálně, stavění vyhýbek analogově.